Pressemelding: Healthline og National Psoriasis Foundation Partner for Social Media Initiative Formålet med å styrke og støtte Psoriasis Community

Leservideoer og bilder Del meldinger om håp og oppmuntring

SAN FRANCISCO - 5. januar 2015 - Healthline.com, en ledende kilde til rettidig helseinformasjon, nyheter og ressurser, annonserte i dag at det samarbeider med National Psoriasis Foundation (NPF), verdens største nonprofit som betjener millioner av amerikanere med psoriasis sykdom, for å lansere et nytt sosialt medieinitiativ rettet mot ved å støtte og gi dem som lever med psoriasis. Psoriasis er den mest utbredte autoimmune sykdommen i USA, og påvirker så mange som 7,5 millioner amerikanere. "Psoriatisk sykdom har en dyp innvirkning på folks følelsesmessige og fysiske velvære, og folk med psoriasis beskriver ofte følelsen ensom, isolert og flau," sa Noe Baker, PR-leder ved National Psoriasis Foundation. "Jo mer at mennesker med psoriasis sykdom er i stand til å koble seg til andre gjennom online og dele erfaringer, desto mindre isolerer sykdommen. Sosiale medier hjelper mange mennesker med psoriasis sykdom innse at andre bare vet hva de går gjennom. "Folk kan delta på to måter:

• "Du har dette" -videoene - Som en del av Healthline.coms "You've Got This" -serie, blir folk som er berørt av psoriasis oppfordret til å sende inn video meldinger om håp, oppmuntring og råd til de som nylig er diagnostisert med tilstanden. Videoene deles på Healthline.com og Healthlines "Living with Psoriasis" Facebook-fellesskap. For å sende inn en video, skriv bare en melding på ikke mer enn to minutter, last opp videoen din på YouTube, og del linken på Healthline's "You've Got This" For hver video sendt, vil Healthline donere $ 10 til NPF.
  • #PSelfie Bilder - Personer med psoriasis, både de som nylig har blitt diagnostisert og de som har bodd med det i noen tid, oppfordres til å sende inn bilder av seg selv med psoriasis eller inspirerende sitater som vil hjelpe andre. For å sende inn et bilde eller sitat, besøk Healthline's #PSelfie-side og last opp bildet eller sitatet. Bilder kan også bli lagt ut på Instagram ved hjelp av taggen #PSelfie. Healthline vil donere $ 10 til NPF for hvert bilde eller sitat sendt.

"Det er viktig for psoriasis-lider å vite at de ikke er alene," sa Alisha Bridges, som har hatt behandling med psoriasis i 20 år. "Den største hjelpen i min 'komme ut' med denne sykdommen var å møte andre som erobre psoriasis og nekte å skamme seg. Kampanjen "Du har dette" er en fin måte å koble til andre ved bruk av sosiale medier. "" Vi vet at vi oppretter andre støttemiljøer for hiv / aids, multippel sklerose og bipolar lidelse som folk som lever med kronisk sykdom, virkelig verdsetter høre fra de som også er berørt av det. Innsikt fra fellesskapsmedlemmer kan være ekstremt effektive, spesielt for de som nylig er diagnostisert og kommer til uttrykk for sin nye virkelighet, sier Tracy Rosecrans, markedsføringsdirektør for Healthline.com. "Nå, gjennom Healthlines samarbeid med NPF, har psoriasis-fellesskapet sitt eget sted å dele personlige reiser og spre budskapet til andre at de ikke er alene - og de har det." Om National Psoriasis Foundation National Psoriasis Foundation (NPF) er verdens største organisasjon som serverer mennesker med psoriasis og psoriasisartritt. Vår prioritet er å gi informasjon og tjenester for at folk skal ta kontroll over tilstanden deres, samtidig som de øker forskningen for å finne en kur. I tillegg til å betjene mer enn 2,1 millioner mennesker årlig gjennom våre pasient- og profesjonelle utdannelsesinitiativer, har NPF finansiert mer enn $ 11 millioner i psoriasis sykdomsforskning. Besøk oss online på www.psoriasis.org eller ring 800.723.9166. Følg NPF på Facebook og Twitter. Om Healthline Healthline tilbyr intelligente helseinformasjons- og teknologiløsninger som hjelper helsepersonell og dagligdags med å ta mer informerte helsepolitiske beslutninger, forbedre resultatene og redusere kostnadene. Drevet av verdens største medisinske taxonomiplattform, Healthlines Health Data Solutions, Health Engagement Solutions og Health Marketing Solutions utnytter avansert konsept-kartleggingsteknologi for å levere nøyaktige, praktiske innsikt. I tillegg leverer selskapets forbrukerside, Healthline.com, relevant, rettidig helseinformasjon, nyheter og ressurser for å hjelpe forbrukerne med å håndtere helsen. Healthline brukes for tiden av mer enn 25 millioner forbrukere per måned og noen av helsevesenets største merkevarer, blant annet AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE og Elsevier. For mer informasjon, besøk corp.healthline.com og www.healthline.com, eller følg @HealthlineCorp og @Healthline på Twitter.