Pressemelding: "Brystkreft? Men doktor ... Jeg hater rosa! "Blogger Ann Silberman og Healthline's David Kopp til Lead SXSW Interactive Session for å finne en brystkreft kur

Ny petisjon lansert for å lede mer finansiering mot medisinsk forskning for en kur

SAN FRANCISCO - 17. februar 2015 - Brystkreft er fortsatt den nest største årsaken til kreftdød blant kvinner i USA i dag, og påvirker livet til millioner av kvinner og deres omsorgspersoner. Mange i det medisinske samfunnet jobber mot en kur, men vi er ikke der ennå. Ved neste måneds SXSW Interactive, brystkreft overlevende, advokat og "Brystkreft? Men doktor ... Jeg hater rosa! "Blogger Ann Silberman og Healthline Executive Vice President og Media Group daglig leder David Kopp vil lede en interaktiv økt for å utforske nødvendig endring i brystkreft omsorg og kur innsats. Økten vil undersøke hva som kan forvandles i brystkreft omsorg og behandling i dag, den fremvoksende rollen som digital innovasjon vil spille for å finne en kur, og hvordan alle - fra forbrukere og leger til forskere, helseplaner og teknologibedrifter - kan bidra til å skape forandring . Hva: "Finne en brystkreft kur: Hva trenger å endre" Når: Søndag 15. mars 2015 kl. 5.00-6.00 CT Hvor: JW Marriott, Room 201-202 - SXSW Interactive, Austin, Texas Som en del av innsatsen for å finne en kur, har Silberman også lansert en petisjon som oppmuntrer til endring i hvordan brystkreftfinansieringsdollar blir brukt. I løpet av de siste 30 årene har milliarder dollar blitt reist for årsaken til brystkreft. Imidlertid går flertallet av veldedige midler til å bygge bevissthet om sykdommen i stedet for medisinsk forskning. Silberman mener det er på tide å bevege seg utenfor bevisstheten for å finne en kur. Framtaket kaller brystkreft veldedighetsorganisasjoner, for eksempel Susan G. Komen, for å endre sine finansieringsmodeller og forplikte minst 50 prosent av de totale donasjonene til medisinsk forskning og innovasjon som trengs for å avslutte brystkreft. For å vise din støtte og signere petisjonen, besøk //chn.ge/1z7eOL3. For live oppdateringer fra "Finne en brystkreft Cure: What needs to Change" økt eller delta i samtalen, bli med Healthline's Twitter-parti 15. mars ved å følge #BCCure. Gå til //www.healthline.com/health/breast-cancer/sxsw-twitter for mer informasjon. I tillegg vil Healthline være på Booth # 109 på SX Health and MedTech Expo, JW Marriott Hotel, 16-17 mars. Besøk for å lære mer om selskapet. Om Healthline Healthline tilbyr intelligente helseinformasjons- og teknologiløsninger som hjelper helsepersonell og dagligdags med å ta mer informerte helsepolitiske beslutninger, forbedre resultatene og redusere kostnadene. Drevet av verdens største medisinske taxonomiplattform, Healthlines Health Data Solutions, Health Engagement Solutions og Health Marketing Solutions utnytter avansert konsept-kartleggingsteknologi for å levere nøyaktige, praktiske innsikt. I tillegg leverer selskapets forbrukerside, Healthline.com, relevant, rettidig helseinformasjon, nyheter og ressurser for å hjelpe forbrukerne med å håndtere helsen. Healthline brukes for tiden av mer enn 25 millioner forbrukere per måned og noen av helsevesenets største merkevarer, blant annet AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE og Elsevier. For mer informasjon, besøk corp.healthline.com og www.healthline.com, eller følg @HealthlineCorp og @Healthline på Twitter.